ח"כ שיקלי: "לא בטוח שפסקת ההתגברות היא הפתרון"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ שיקלי: "לא בטוח שפסקת ההתגברות היא הפתרון"

    ח"כ עמיחי שיקלי מהליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "נתניהו לא דיבר על פסקת ההתגברות, הוא דיבר על הצורך להשיב את האיזון בין הרשויות. אני מדבר עם הרבה משפטנים בימים האחרונים, זה לא דברים שמחליטים ברגע" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי שיקלי למימרן ב"מהדורה המרכזית" על המו"מ התקוע מול הציונות הדתית: "אני לא בצוות המו"מ, אינני מכיר את הפרטים. אני מקווה שנראה כמה שיותר מהר את הממשלה. חבל על כל רגע".

    "יש הרבה דברים שמצריכים דיונים נוספים, לדוגמא פסקת התגברות. אם נחוקק אותה, זה אומר שאנחנו נותנים לבית המשפט סמכות לפסול חוקים. אולי צריך לחוקק חוק שאוסר על בית המשפט לפסול חוקים. אני מדבר עם הרבה משפטנים בימים האחרונים, זה לא דברים שמחליטים ברגע".

    "רפורמה במערכת המשפט זה אחד הדברים שחשובים לנו. נתניהו לא דיבר על פסקת ההתגברות, הוא דיבר על הצורך להשיב את האיזון בין הרשויות. יש שורה ארוכה של דברים שצריך לבצע, אוחנה לוין ואמסלם הובילו את הקול הזה במשך תקופה ארוכה. ברור שיהיו שינויים".

    "הוויכוחים בין הליכוד לציונות הדתית לא משרתות את המו"מ. אני מעריך את אנשי הציונות הדתית, ואעריך אותם גם בהמשך, אני לא נכנס לוויכוחים האלו".

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות